Friday, August 1, 2008

List KOREAN&JAPANESE MuVi's.


Korean & Japanese

annyahessayooo!!
moshi moshi!!

aku mula menaruh minat pada cerita2 korea baru2 ni je.
xsampai 3tahun.sejak aku studi kat luar nih, aku jadi suke kisah CiNTA, GaYA HiDUp, perCAKAPan orang2 KOREA, dan yang paling penting aku suka pada penceritaan dan olahan cerita diorg yg sangat menarik.
aku rase crite2 malaysia xpernah nak lakukan ataupon mengeluarkan idea2 seperti ini.
gerak kerja dan setiap plot dlm penceritaan sgt menarik.
seolah-olah merasakan kita berpijak di bumi sana.
banyak mesej yg ingin disampaikan dan banyak juga pengajaran yg dpt diambil.
aku kira sesuatu yg indah tentang CiNTA berada di sana.
sering kali di dalam setiap penceritaan membuatkan aku terpaksa menghayatinya dengan baik.kerana, setiap detik amat berharga jika menghayatinya...
tp xde la sampai taksub..

lain pula persepsi aku dlm MUVi2 JEPON.bg aku muvi2 jepon byk menonjolkan tentang semngat.semangat sukan, semangat gangster, semangat gaduh dan mcm2 semangat.sememangnya menjadi satu kemestian bg penggemar japan muvi utk
xsabar2 menanti dengan ghairahnya.
MUVi2 dan drama JaPanG akan membuatkan penonton mengecap
klimaks yg cukup hebat, superb, kebaboo...perkataan biasa yg didengar...
fightinnn!!!...

kebanyakkan cerita2 ini aku donlod je.credited 2 aviStaz/D-Addicts/jPOP/jWg.CC/TMalaya..tanpa site2 torrent nih, agak susah la aku nak memenuhkan koleksi KOREa&JaPAN MOvies.xlupe juga sedikit sebanyak aku tetap
de koleksi drama bersiri KOREa&JaPANG.

ini antara sedikit sebanyak koleksi MUVi yg dapat aku muatkan dalam Cd dan juga Dvd.
hehe..pirot.PiRottt!!support yg original k...

KOLeksi 2006-2007:
........................................................................................

gOOdluck+
inTentionPLease!!+
Engine+
myLiTTLeBride+
winteRSonate+
myGirl+
theLITERofTear+
NARUNI+
kurosagi+
almosTLove+
RonDO+
FuGOHkeiJi+
SwinGGirl+
HanaYori+
MYbosSMyHERO+
BeachBoY+
oRANgeDayS+
MyGirL n i+
WindStruck+
2beAutiFULL2LiEs+
stRAYYEddOGGy+
tHELegendof7Cutters+
mySASSYgirL+
LoVElyRivalS+
100daysWitMRaRROgent+
daDDyLONGLeg+
waterBOY+
myBOSSmySTUDENT+
LosTinLOve+
aMOMMENTtoREMEMBER+
myTUTORfriend+
dBEASTnBEAUTY+
myBOYFRIENDisTYPe'B'+
Daisy+
FULLhouse+
savingMYhubby+
PRIDE+
oHH!!happyDAY+
Friends+
perfectMATCH+
danCE wit the WIND+
makeITbiG+
aLL in+
SUMMERscent+
VampireCopRicky+
DeathNotes1&2+

KOLeksi 2008 :
........................................................................................

kick'D'mOOn*
craZyFirstLOVE*
BUNT*
takeCAREofMYcaT*
WETdreams*
DASEPO*
theBRIDEisFAKE*
unSTOPpableMARRiages*
TOuCH*
200poundS*
SUNflower*
myTUTORfriends2*
marryingMAFIA 1&2+
MarryingMAFIA3*
twOfacesOFmyGIRLfriend*
FlyDaddyFly*
theRailroad*
DenshaOtoko*
thePERFECTcouple*
iLiKEitHot*
Crazy4Wait*
KoiSURUMadori*
LoveMyLife*
MissGoldDigger*
TaiyoNoUta*
MyMadonna*
SadMovie*
Hotman*
A StrangerOfMine*
WhoSleptWithHer*
RevearselOfFortune*
jailBREAKER*
turnLEFT turnRIGHT*
TheSADloveSTORY*
2guys*
TheClassics*
TheHost*
AprilSnow*
HeroKorea*
RunningWild*
NUrseAOi*
Rondess*
LoveSoDevine*
hiGhwarStar*
HOW2keepMYlove*
now&fOREVEr*
miraclesON1stStreet*
i'm CYBORGbutTHATSok!!*
pleaseTEACHmeENGLISH*
LEEgrandCHEF*
PiSCESS*
terrorTAXi*
Madeleine2007*
11thMOTHERS*
theMAFIAtheSALESMAN*
sonoTOKiwaYOROshiko*
TADAkimiWAashiteru*
missionPOSSiBLE*
virginSNOW*
myPiANO*
WHeN'i'Turned9*
haPPyKiLLiNG*
dRaGOnWARs*
May18*
wonderFULLLife*
summerTiMEmachineBLUEs*
SEXisZero2*
SurviveStyle5Plus*
OseAM*
CROWSzero*
SMiLE*
CANary*
CherryTOmato*
OuR.Finest.Hour*
DOreMiFAsoLAsiDO*
6YEARS.in.LOVE*
APT*
GP.506*
seDUCiNG.mr.PERFECT*
myLOVE*


..............................................................................

p/s : * Dvd, + Cd
Setiap movie atau drama baru aku akan update dari masa ke semasa.


~~tadaa~~

No comments: