Thursday, July 8, 2010

2010 : HOLGA 35DL | KOLEKSI KAMERA VINTAGE edoi



HOLGA 35DL

holga 35DL made in china..org cakap Holga mesti LOMO. tp aku xtau la lomo ke x, sbb aku sde xtau ape itu lomo..so, layankan je la..hehe. ape yg best ngan Holga 35DL nih?..bestnye sbb dia RARE...stkat aku search kat tenet atau mane2 web, xpenah agi jumpe model holga yg nih..aku beli holga ni dengan harga hehehe..biarlah rahsia. beli kat egypt di 1kedai ammu yg bese2 je..kedai potostat..tp tibe2 de jual menatang RARE yg ntah mane dia dpt...kelebihan yg ada pada holga 35dl ni, dia mmpunyai flash, just bubuh 2battery AA pastu on...apelagi kelebihan?..hehe, lens dia bleh change antara normal mode atau zoom mode...camera ni simple tapi menarik. complete pada bodynya plastic 100% n buatannya agak solid.pakai film 35mm, so xdela penat sgt n save la busget...ngeh2...ape lg ek?...kl nak tanya lebih lanjut sila2lah..
antara koleksi terbaik dari saya utk sepanjang zaman...saya hanya jual pada harga rm1k shj...

tenkiu kerna sudi membaca..
:)

No comments: