Wednesday, February 18, 2009

2009 : ALEXANDRIA bhg.2

salam semua..

setelah sekian lama menyepi.
mungkin terlalu sibuk dengan klass
dengan kerja2 duniawi.
kini aku bawak smua menerokai alam sepanjang hari2ku..
edoi kembali ..

okay..
sebelum ni aku de janji nak sambung cerita pasal alex kan..
so pada tahun yg mulia ni, tahun 2009...
aku kembali menerjah sekitar mesir utk merekodkan perkembangan terbaru.
kot2la ade benda baru atau renovation tempat2 yg sblm ni belum selesai..
baru2 ni aku sempat ke sekitar sinai...
ke alexandria sekitar library dan ma'murah.
agak menggembirakan..
sebab perjalanan amat baik dan menepati citarasa ku.

pendek ceritanya aku suka amek gambar.
aku baru angkat nikon D8O.
beli secondhand jek..
nak angkat baru mahal sgt..so sKOda je la..
puashati la bile amek gambar itu ini..
cuma size agak bagak la..
tp mantopp..

cakap jek xguna kan..
so kl nak tengok paparan2 menarik jom kite menyelusur ke....
thread selepas ini...

nak makan coklat jap...huhu...
yuhuuu..

No comments: