Tuesday, August 5, 2008

SMiLE : スマイル 聖夜の奇跡



JapanG Muvi

rating: 11/5 bintang *+6

Director: Takanori Jinnai

Kisah ice hockey team yg sengal..
dibarisi pemain budak2 sekolah yg jugak sengal.
dtg cikgu phsycology kanak2 yg terpaksa mnjadi coach atas alasan nak kawin.
kahwin ngan sape?..cun sangat ke cikgu tu sampai sanggup nak jadi coach ice hockey.
memang cun+comey gile2.aku suke gila kat minah ni.nak crite skit background dia.nama penuh
KATO rosa.tinggi 159". kacukan dari ayah Italy dan emak dia JapaNG.patutla comey.
seusia 6thn baru awek ni lepak kat jepun.mula2 just jadi model gula2 n handset.
bila dah ramai producer yg usha2 awek aku ni, diorg pon try la dlm lakonan.
ok..continue balik part of d story..
awek nih coach utk budak2 ice ballet.ayah awek ni kerek gila.
ayah dia ckp aku nak menantu aku coach ice hockey.
puas awek ni pikir, pastu bgtau ayah dia yg mamat ni coach ice hockey terhebat.
padahal basic hockey pon xtau.hareeyyy tuii..
perjanjian diputuskan oleh otousan (ayah awek).
kalau menang ice hockey baru dpt kawin ngan anak aku.hahaahaa.
sgt lawak, dan sangat sedih n sgt sgt sgt...aku sangat suka muvi nihh..

nak tahu sebab apa sedih...?
korang kene cari cepat..inilah yg dikatakan semangat.
jepOng kan semangat2.
~itidaikimasssssssssss~

release date: 15December, 2007


LOve share and care...

No comments: